Download reklamationsskemaer

Vi ønsker at håndtere din reklamationen på den hurtigste og bedst mulige måde for dig. Derfor bedes du udfylde det reklamationsskema (nederst på siden) som passer til den varer som du har købt. (Hvis du er I tvivl, kan vores kundeservice på tlf.: 9725 2547 hjælpe)

Du skal være opmærksom på følgende:

  • Gulvet skal være monteret iht. monteringsvejledningen ellers afvises reklamationen af vores leverandører.
  • Udfyld samtlige felter i skemaet – uanset klagens art (OBS! Skemaet skal udfyldes af slutbruger/montør)

Ved oprettelse af din reklamation bekræfter du samtidig rigtigheden af oplysningerne i reklamationsskemaet. Er der tale om ukorrekte oplysninger, forbeholder vi os ret til at sende en regning på vores omkostninger i forbindelse med behandling og evt. besigtigelse af sagen.

Reklamation HARO gulv

Reklamation Berry Alloc gulv

Reklamation Wallmann

Reklamation Wicanders

Reklamation Tarkett

Reklamation andet